niedziela, 11 listopada 2012

Informacyjnie.

Hej Wam !
Dzięki za 9 obserwatorów ;) Nie jest to dużo, ale ja się cieszę. Bardzo. Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy. Więc komentujcie i obserwujcie ;) A więc. Prawdopodobnie się przeprowadzam. W tym samym mieście, będę chodzić do tej samej szkoły. Tak więc okey. Ale to jeszcze nie jest pewne.
 W moim życiu zaczęły się różne konflikty, różne dziwne sprawy o których raczej nie chcę opowiadać. Jest to dość dobijający temat. Może kiedyś Wam o tym opowiem, ale na razie nie mam na to siły.
  Jutro poniedziałek. Bardzo się cieszę, ale nie ze względu na to że są lekcje, nauka, kartkówki i sprawdziany. Ze względu na to, że spotkam się z Ingą, zobaczę pewnego chłopaka który mi się podoba . Taak. Jutro zamierzam go poznać . Przedstawię się itp. Mam nadzieję, że nie pomyśli że jestem jakaś natrętna czy coś. Ehh. Chciałabym już piątek <3 ;) Mam nadzieje że ten tydzień zleci bardzo szybko, bo już niedługo dyskoteka andrzejkowa. Mam nadzieję, że On będzie na niej. Nie musi ze mną tańczyć ale niech będzie. Po prostu. Nie mam dzisiaj kompletnej weny, za co Was przepraszam. Nie wiem czy wgl w tym tygodniu będzie jakiś post. Postaram się chociaż o jakiś krótki, z moim zdjęciem ale nie obiecuje. W ogóle to przysłali mi list z naprawy, że niestety nie naprawią mi aparatu bo coś tam. Eeh. No już trudno. Postaram się namówić tatę o to, aby mi kupił aparat. Może uda się na Boże Narodzenie. Okey kończę bo nie wiem o czym mam pisać. Mam nadzieje że wybaczycie mi moją przerwę. Za to wynagrodzę Was jakąś niespodzianką. Może filmik ? Co Wy na to ? ale o czym  ? Napiszcie w komentarzu.
Mam nadzieje że przybędzie obserwatorów. Polecajcie mój blog ;)
Paa ;***

3 komentarze:

  1. Nominowałam cię na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem jak to jest też zawsze ciesze sie z każdego komentarza i z kazdego nowego obserwatora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do mnie ! (zaobserwowałam)
      (licze na komentarz i obserwacje )
      http://world-of-teens-emm.blogspot.com/

      Usuń