Miałam wczoraj napisać coś, ale nie mogłam wgrać zdjęć nie mam pojęcia dlaczego ;/ No ale już trudno. Ogólnie to wczorajszy dzień był mega nudny. Wstałam ok.10:00 i wszystko mnie bolało i boli do teraz. Zjadłam śniadanie i gadałam z kolegą przez skype. Później obiad, spacer z Ingą i kolejne nudy. Ehh... Dzisiaj to samo. Tyle że nie wiem czy spotkam się z Ingą, ale mam nadzieję że tak.
Ogólnie to dzisiejszy post jest bezsensu no ale co tam. ;) Ważne że mam chęć żeby cokolwiek napisać.
Ostatnio wzięło mnie na takie piosenki, których raczej już nikt nie słucha. No może słucha, ale teraz wszyscy wolą "Gangam style" itp. No cóż... Postanowiłam,że pod każdym postem będę wstawiać piosenkę, którą będę słuchać w chwili pisania posta ;)
A więc teraz słucham : http://www.youtube.com/watch?v=mhA6b2qkvUQ
Hah ;)
Dzisiaj może wyciągnę Ingę na jakąś sesję, albo żeby pożyczyła mi aparat, to porobię fotki i nagram może coś ;)
Tutaj macie jakąś starą fotkę :
Paa :*
Masz ładne oczy :)
OdpowiedzUsuńzapraszam do mnie
wikaa-wiki.blogspot.com
Bardzo ładne zdjęcie. Widzę, że nie masz jeszcze zbyt dużo obserwatorów, więc pozwól że zasilę ich grono :) Zapraszam też do mnie, niedługo będzie rozdanie: niulanka.blogspot.com
OdpowiedzUsuń