Hej !
Nie wiem jak wy ale ja nienawidzę poniedziałków. Po prostu . Jest to bardzo głupi dzień tygodnia. Idziesz do szkoły, kartkówki, sprawdziany i pytania ;) Dzisiaj w szkole nie wydarzyło się nic ciekawego. Chłopacy pojechali na zawody i urwali się z najgorszych lekcji, między innymi z chemii. No chemia nie jest jeszcze taka najgorsza, ale nie lubię jej bo prawie nic nie rozumiem. Dzisiaj dostałam 5 z pierwiastków, ale to drobny szczegół :) Skończyliśmy w miarę wcześnie. Jest tak jakoś pochmurnie. Jakby miało zacząć padać, ale nie zacznie ;D No nie umiem tego nazwać. Za jakąś godzinkę wybieramy się z Ingą na sesję ;P Haha. Może wstawię jakieś fotki na bloga ;) Nie no wstawię raczej . Okey, zabieram się za lekcję. Dzisiaj powinnam jeszcze coś dodać.Ostatnio wypożyczyłam sobie dwie książki. Jeżeli czytałaś jakąś z nich, napisz czy jest godna uwagi ;) Paa ;)
napisz mi prosze tytuły ksiazek bo nie widac lub zrob post o ksiazkach prosze
OdpowiedzUsuń