poniedziałek, 29 października 2012

TAG ;)


1. Twój naturalny kolor włosów ? 
Brązowy. Ten co mam ;)

2. Twój obecny kolor włosów ? 
Taki jak powyżej ;)

3.Aktualna długość włosów ? 
Ahh. Ja wam to określić ? Tak za ramiona ;)

4. Długość, na jaką chciałabyś zapuścić ?
Taka wystarczy ;D

5.Jak często podcinasz końcówki ? 
Wtedy, kiedy mam zniszczone ;) 

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane?
Proste, i troszkę się falują ;) 

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
??!! Nie rozumiem ;) 

8. Jakie są Twoje włosy (np. suche, przetłuszczające się itp.)?
Przetłuszczające się zdecydowanie ;/

9. Jak wygląda Twój rytuał codziennej pielęgnacji?
 Myję włosy co dwa dni, wcieram w nie odżywkę i praktycznie to wszystko . 

10. Czego nie lubią Twoje Włosy (np.wiatru, silikonów,wszystko co przyjdzie do głowy)?
Nie mam pojęcia ;) 

11. Co lubią Twoje włosy (np. olejowanie)?
Nie wiem, nie pytałam ich ;P 

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Kucyk lub rozpuszczone ;) 

13. Gdyby włosy umiały mówić, to co by powiedziały?
Głodna jestem ;P Haha. żart. Nie wiem ;P

 14. Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację?
Co ?! 

Okey to na tyle paa ;) 

1 komentarz: